Všeobecné obchodní podmínky
Poslední aktualizace a platné od: 1. 8. 2024
1. Úvodní ustanovení
(a) ENGETO s.r.o. je společností se sídlem na adrese Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, Česká republika, identifikační číslo 046 71 317 (Společnost) poskytující vzdělávací služby v oblasti IT formou kurzů (Kurz)
(b) Všeobecné obchodní podmínky (VOP) stanoví práva a povinnosti Společnosti a jejích zákazníků (Zákazník) při poskytování služeb. Zakoupením Kurzu vstupuje Zákazník do smluvního vztahu se Společností, který se řídí těmito VOP.
(c) Zákazník bere na vědomí, že úplata za služby poskytované dle těchto VOP se platí prostřednictvím platební brány společnosti GOPAY s.r.o.
(d) Zákazník bere na vědomí, že Společnost zpracovává jeho osobní údaje za účelem poskytování služeb v souladu s právními předpisy týkajícími se zpracování a ochrany osobních údajů. Podrobnosti ohledně zpracování osobních údajů Zákazníka Společností jsou uvedeny zde.
2. ORGANIZACE A PODMÍNKY KURZŮ
(a) Společnost se zavazuje poskytnout Zákazníkovi odbornou výuku a zajistit veškeré potřebné studijní materiály včetně záznamů z Kurzů a přístupu do vzdělávací platformy (Portál). Cena všech těchto materiálů a záznamů je již započtena v Ceně kurzu.
(b) Jednotlivé Kurzy mohou mít různý formát a délku konání. Rozlišujeme: Akademie na 3–5 měsíců, Komplexní balíčky na 5–7 měsíců a Intenzivní školení na 3– 5 dní.
(c) Přístup k záznamům a materiálům z jednotlivých Kurzů je časově omezen podle typu Kurzu následovně:
- (i) Pro Akademie do 5 měsíců je přístup k záznamům poskytnut na 8 měsíců od začátku Kurzu (tj. od data první lekce).
- (ii) Pro Komplexní balíčky na 5–7 měsíců je přístup k záznamům poskytnut na 12 měsíců od začátku Kurzu (tj. od data první lekce).
- (iii) Pro Intenzivní školení trvající 3–5 dní je přístup k záznamům poskytnut na 4 měsíce od začátku Kurzu (tj. od data první lekce).
(d) Přístup k záznamům dle předchozího odstavce je určen výhradně Zákazníkovi. Zákazníkem může být fyzická nebo právnická osoba. Bez ohledu na to, zda je Zákazník fyzickou či právnickou osobou, je přístup k záznamům určen pouze jednotlivci (Registrovaný uživatel), pro něhož je účet na portálu registrován. Sdílení přístupu s dalšími osobami je zakázáno.
(e) Veškerý obsah a materiály poskytnuté v rámci Kurzů podléhají ochraně autorského práva. Jejich kopírování, ukládání v jakékoli formě, další šíření nebo zpřístupňování veřejnosti je zakázáno. Zákazník není oprávněn nahrávat zvuk a/nebo obraz Kurzu.
(f) Registrovaný uživatel je povinen při registraci zadávat pravdivé údaje a udržovat je pravdivé po celou dobu čerpání služeb. Uvádění falešných údajů může vést k vymazání účtu.
(g) Zákazník má nárok na certifikát o úspěšném absolvování Kurzu po splnění všech projektů/podmínek. Pro získání certifikátu je nutné o něj požádat. Každý projekt lze odevzdat maximálně třikrát.
(h) Součástí výuky mohou být dílčí domácí úkoly. Oprava těchto úkolů a poskytnutí zpětné vazby k nim není automaticky garantována. Společnost si vyhrazuje právo rozhodnout o rozsahu a formě zpětné vazby k domácím úkolům dle svého uvážení.
(i) Společnost si vyhrazuje právo z jakéhokoli důvodu upravit časový harmonogram Kurzu nebo zrušit Kurz. V případě takové změny nebo zrušení bude Společnost postupovat následovně:
- (i) Neprodleně informuje všechny Zákazníky o změně nebo zrušení Kurzu prostřednictvím e-mailu uvedeného při registraci.
- (ii) V případě změny harmonogramu nabídne Zákazníkovi možnost účastnit se Kurzu v novém termínu nebo odstoupit od smlouvy s plným vrácením uhrazené ceny Kurzu.
- (iii) Při zrušení Kurzu automaticky vrátí Zákazníkovi plnou uhrazenou částku do 14 dnů od oznámení o zrušení, a to na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, pokud se se Zákazníkem nedohodne jinak.
- (iv) Nabídne Zákazníkovi přednostní registraci na nejbližší dostupný termín Kurzu, pokud o to Zákazník projeví zájem.
(j) Účet Zákazníka na Portálu, na kterém nebude zaznamenána žádná aktivita po dobu 4 (čtyř) let od poslední evidované aktivity, bude automaticky smazán. Za aktivitu se považuje přihlášení do účtu, využití služeb spojených s účtem nebo jakákoliv jiná interakce s Portálem. Společnost informuje Zákazníka o plánovaném smazání účtu e-mailem nejméně 30 dní před provedením smazání. Zákazník může smazání účtu zabránit tím, že se během této 30denní lhůty znovu přihlásí do Portálu, čímž dojde k obnovení aktivity na účtu.
(k) Společnost nenese odpovědnost za obsah Kurzu, jeho dopad na Zákazníka, ani za správnost a aktuálnost informací uváděných v Kurzech. Přestože se Společnost snaží dle svých nejlepších možností udržovat obsah aktuální a obsahově správný, Zákazník bere na vědomí, že informace poskytované v rámci Kurzu mohou podléhat změnám a je odpovědností Zákazníka ověřit si aktuálnost a správnost těchto informací před jejich použitím v praxi.
(l) Absolvování Kurzu nezaručuje Zákazníkovi získání nového pracovního uplatnění. Společnost za toto nenese odpovědnost.
3. Cena kurzu (Cena)
(a) Zákazník je povinen se s Cenou kurzu seznámit vždy před odesláním objednávky na Kurz. V případě následné změny Ceny kurzu platí cena kurzu ve chvíli odeslání objednávky Zákazníkem.
(b) Zákazník je povinen zaplatit celou Cenu kurzu a to následovně:
- (i) Prostřednictvím elektronické platební brány GOPAY po odeslání objednávky,
- (ii) v případě Zákazníka, který je právnickou osobou nebo podnikatelem, do data splatnosti uvedeného na faktuře vystavené Společností.
(c) V případě, že Zákazníkem nebude uhrazena Cena kurzu ve stanovené lhůtě, Společnost má právo odstoupit od smlouvy a Zákazník není oprávněn k účasti na kurzu, nedohodne-li se pro daný případ se Společností jinak.
(d) Pokud není domluveno jinak, je doba splatnosti faktury 14 dní.
(e) Sleva pro absolventy je určena výhradně registrovaným uživatelům, kteří osobně absolvovali předchozí kurz Společnosti. Tato sleva je nepřenosná a lze ji uplatnit pouze na kurz registrovaný na jméno absolventa. Právnické osoby (firmy, organizace) nemohou tuto slevu využít pro své další zaměstnance nebo zástupce, kteří neabsolvovali předchozí kurzy. Společnost si vyhrazuje právo ověřit nárok na slevu před jejím poskytnutím.
(f) Společnost průběžně vyvíjí a upravuje poskytované Služby. Forma a charakter těchto Služeb se mohou měnit bez předchozího upozornění Zákazníka. Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv a bez předchozího oznámení zavést či upravit omezení týkající se používání Služeb, a to dle vlastního uvážení.
4. Storno podmínky
(a) Zákazník je oprávněn provést storno registrace na Kurz, odstoupit tak od smlouvy a požadovat vrácení Ceny kurzu nejpozději 14 dní po uzavření smlouvy bez udání důvodu, a to odesláním e-mailu na adresu: info@engeto.com.
(b) Zákazník může pro tento účel použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy obsažen v příloze těchto VOP. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy podle předchozí věty, postačuje odeslat e-mail před uplynutím příslušné lhůty.
(c) Zákazník je povinen uhradit poměrnou část Ceny kurzu v případě odstoupení od smlouvy po zahájení Kurzu trvajícího víc než jeden den. Po uplynutí této lhůty nemá Zákazník v případě odstoupení nárok na vrácení Ceny kurzu ani jeho poměrné části.
(d) Objednávkou nebo účastí na jakékoliv části Kurzu dává Zákazník Společnosti výslovný souhlas s okamžitým zahájením poskytování služeb. To platí i v případě, že ještě neuplynula 14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy. Pokud se Kurz koná před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemá Zákazník po Kurzu právo odstoupit od smlouvy.
(e) V případě nedokončení Kurzu Zákazníkem z jakýchkoli důvodů nevzniká Zákazníkovi žádný nárok na vracení peněz. V případě, že do té doby nedošlo k plné úhradě Ceny kurzu (na základě vzájemné dohody Zákazníka a Společnosti), trvá i nadále povinnost Zákazníka k úhradě dosud nesplacené části Ceny Kurzu.
5. Reklamace
(a) Zákazník má právo podat reklamaci Kurzu z těchto důvodů:
- (i) Nesoulad s popisem Kurzu: Obsah nebo úroveň Kurzu se výrazně liší od informací uvedených v popisu Kurzu na webových stránkách Společnosti. Toto zahrnuje nesoulad v tématech, rozsahu nebo obtížnosti Kurzu.
- (ii) Nedostatečná kvalita výuky: Výuka nesplňuje profesionální standardy, které lze rozumně očekávat.
- (iii) Závažné technické problémy: Opakované nebo dlouhodobé technické problémy, které významně narušují nebo znemožňují přístup k obsahu Kurzu. Toto zahrnuje nefunkční přístup k online materiálům nebo opakované problémy se streamováním živých lekcí.
(b) Reklamace musí být Zákazníkem podána písemně prostřednictvím e-mailu na adresu info@engeto.com s uvedením:
- (i) Identifikačních a kontaktních údajů Zákazníka,
- (ii) čísla objednávky, ke které se reklamace vztahuje,
- (iii) popis předmětu reklamace a její odůvodnění.
(c) Společnost prověří důvod reklamace ohledně daného Kurzu, zejména porovnáním s hodnocením ostatních účastníků Kurzu a/nebo konzultací s lektorem.
(d) V případě, že Společnost uzná reklamaci Zákazníka za oprávněnou, zajistí adekvátní nápravu ve formě:
- (i) Účasti Zákazníka v jiném Kurzu,
- (ii) poskytnutím slevy při objednání jiných služeb od Společnosti,
- (iii) jiným způsobem dle dohody se Zákazníkem.
(e) Společnost vyřídí reklamaci Zákazníka nejpozději do 30 dnů ode dne jejího obdržení, pokud se se Zákazníkem nedohodne na lhůtě delší.
6. Odpovědnost za škodu
(a) Společnost nenese odpovědnost za jakoukoli nepřímou, zvláštní nebo následnou škodu, která může vzniknout v souvislosti s poskytováním služeb, ať už z důvodu porušení smlouvy, deliktu (včetně nedbalosti) nebo jiného právního důvodu.
(b) Maximální výše náhrady škody, kterou může Zákazník od Společnosti požadovat, je omezena na 10 000 Kč.
(c) Společnost neodpovídá za škody způsobené:
- (i) Technickými problémy na straně Zákazníka (např. problémy s internetovým připojením),
- (ii) jednáním třetích stran, které nejsou ve smluvním vztahu se Společností.
- (iii) Tato omezení se neuplatní v případě škody způsobené úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
7. Závěrečná ustanovení
(a) Společnost je oprávněna změnit a doplnit VOP, přičemž o změnách předem informuje Zákazníka formou zveřejnění změn na internetových stránkách. Společnosti s uvedením data účinnosti vyznačených změn alespoň 14 dní předem. Nabytím platnosti nových VOP ztrácejí platnost původní VOP.
(b) Tyto VOP a všechny mimosmluvní závazky vzniklé z nich nebo v souvislosti s nimi se řídí českým právem.
(c) Žádná práva a povinnosti Zákazníka nebo Společnosti nebudou dovozována z praxe založené mezi nimi nebo zvyklostmi zachovávanými v odvětví Zákazníka nebo Společnosti.
(d) V případě, že dojde mezi Společností a Zákazníkem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, Zákazník je jako spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce (web: https://www.coi.cz/).
8. Přílohy
Formuláře ke stažení:
(a) Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, formát docx
(b) Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, formát PDF